środa, 15 maja 2013

W kolorze.. pomarańczy

Hej kchani :)
Dzisiaj o lakierze do paznokci, który niedawno pokazywałam Wam w poście zakupowym. Tak mi się spodobał, że gościł na moich paznokciach aż 5 dni, dla mnie to naprawdę długu :)) mowa o pięknej pomarańczy firmy Lovely z serii Gloss Like Gel nr 398.


 
W niedużej, ale bardzo ładnej buteleczce zamknięty jest lakier marki Lovely. Zacznę może od jego koloru, bo to on zwykle gra dla mnie główną rolę :) i muszę Wam napisać, że ten mi się bardzo podoba! Jest to żywy pomarańcz o cudownym blasku. W sam raz na obecną porę roku :D Do tego jakościowo też jest całkiem dobrze. Pędzelek jest ok, emalia nie smuży oraz szybko wysycha. Do pełnego krycia potrzeba trzech warstw.. jednak mi to nie przeszkadza. Trwałość jest raczej standardowa - lakier utrzymuje się bez odprysków około 3 dni pod warunkiem, że wykonuję mało prac domowych.

Ja jestem oczarowana calkowicie kolorem :)

Pojemność/cena:
8 ml/ 6 zł

Możecie go dostać w każdym Rossmannie :D

 
Podoba Wam się kolor? Co sądzicie o lakierach  Lovely z serii Gloss Like Gel ?:)

47 komentarzy:

  1. nie miałam tych lakierów ale kolorek, który prezentujesz jest cudowny...idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny pastelowy pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię pomarańczowego, ale TEN jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno jest bardzo duzo ładnych kolorkow z twj serii, jeszcze nie widzialam ale slyszalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest piękny, szkoda że u mnie nie ma tych lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam lakierów Lovely. Kolory pomarańczowe nie pasują do moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek, też mam od nich kilka lakierów ale ja zawsze kupuję róże i czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Będę musiała ograniczyć swój budżet, bo wyniosę wszystkie lakiery Lovely z Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No muszę stwierdzić, że kolor jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo śliczny ciekawe czy u mnie już są te lakiery (dawno w Rossie nie byłam) ale poczekam do promocji to się obkupię:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten kolorek i z niego jestem zadowolona, ale na przykład różowy z tej serii jest jakiś ciężki do obsługi i schodzi mi płatami z paznokci w ciągu jednego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny kolorek.. za tą firmą nie przepadam ale dla takiego koloru chętnie sie przełamie :)

    Mogłabyś oddaj głos już ostatni raz pod obrazkiem?
    http://misioweopowiesci.o2.pl/konkurs/wiosna-zgloszenie,286.html

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam pomarańcz! <3

    + zapraszam na konkurs http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek w sam raz na ciepłe dni, przyciąga dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny, energetyczny kolorek:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze powtórzę, że bardzo ładny odcień pomarańczy :) Lubię pomarańcz we wszystkich odcieniach, ale na czyichś paznokciach:) Na swoich nie cierpię, mam kilka, ale wszystkie leżą nie używane, bo czuję się w tym kolorze okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny ;) aż się dziwię, bo nie lubię pomarańczowego koloru ;) tez am zamiar zrobić tą mieszankę z nafty kosmetycznej i olejku pichtowego jak skończę płyn micelarny i będę miała wolną buteleczkę ;) mam nadzieję, że nam pomoże

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobny kolor jednak wydaje mi się że źle się prezentuje ponieważ mamy blade dłonie i automatycznie kolor ginie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten kolor na paznokciach w kształcie Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolorek, jak na pomarańczowy jest bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. też ostatnio mam wene na pomarańcz

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor ładny jest i podoba mi się na Twoich pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam podobny kolorek i go uwielbiam, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolorek - wiosenny ;)

    OdpowiedzUsuń