sobota, 4 maja 2013

Peaches and Cream

Witajcie!:)
Dzisiaj pokażę Wam chyba najpopularniejszy lakier z blogerskiej kolekcji Nail Obsession, Gel like firmy Wibo. A mowa o lakierze Peaches and Cream nr 9, blogerki TheOleskaa.

 Peaches and Cream pastelowe skojarzenie brzoskwini rozbielonej śmietanką.

 
Planuję pokazać Wam wszystkie kolorki z Nail Obsession na paznokciach :) Tym razem brzoskwinka, ale ma ona w sobie również i różowe tony, mimo wszystko kolorek bardzo ładny, delikatny - bardzo milo mi się go nosiło.
Konsystencja jak zwykle gęstawa, ach wiem powtarzam się :D lakier do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw, czyli mogło by być lepiej, ale uważam ten wynik do przyjęcia, wysycha w średnim tempie.
Utrzymuje się na paznokciach 2-3 dni w przyzwoitym stanie.

Przyjemny kolor, na pewno jeszcze nie raz go użyję :))
Lakiery z tej kolekcji możecie dostać w Rossmannie za 4,99, tak jak pisałam jest promocja.

A Wy co o nim sądzicie? Podoba się? :D

73 komentarze:

  1. Kolor strasznie mi się spodobał i wiedziałam, że muszę go mieć. Niestety konsystencja i sposób krycia mnie rozczarował;(

    OdpowiedzUsuń
  2. polowałam polowałam i polowałam, aż doszłam do wniosku, że jednak go nie muszę mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny, tylko to nakładanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest wyśmienity ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny kolorek z innej firmy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie mi się podoba, ale jakoś zrezygnowałam z zakupu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie wystarczyly dwie warstwy (ale kiedy to bylo.. Za czasow krotkich paznokci xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no na krótkich paznokciach zapewne 2 warstwy będą wystarczające :D

      Usuń
  8. mam go i pomimo że kolor śliczny to nie za bardzo polubiłam się z konsystencją...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne pazurki :)
    a i kolor lakieru ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne pazurki to były, teraz są już króciutkie, ale dziękuję :)

      Usuń
  10. Nie lubię czekać aż mi wyschnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne paznokcie i wspaniały kolor. pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  12. mega!! i nie mowie juz o samym kolorze,ale jakie masz ty piękne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpiękniejszy kolor z całej kolekcji gel like :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam♥ Uwielbiam go za kolor, bo trwałość wiadomo jaka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie jest jednak trochę za różowy, no i formuła pozostawia wiele do życzenia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest piękny. Chciałam go sobie kupić, ale nigdy go nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor super, ciekawi mnie ta żelowa konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  18. niezły ale u mnie nie ma tych lakierow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzane :P miały być w każdym Rossmannie

      Usuń
  19. Gęsta konsystencja, 3 warstwy - to na pewno nie dla mnie :) Ale kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te lakiery są na prawdę dobre, jednak u mnie krótko się trzymają. Już na drugi dzień są odpryski, a nie powinno tak być, mimo że nie używam żadnych top coat`ów czy tym podobnych rzeczy. Ja mam niebieski ;)
    Pozdrawiam, u mnie post ciuchowy, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor prześliczny, skuszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi póki co chyba najmniej ten kolor się podoba. Chociaż u mnie na roku zrobił hit wśród koleżanek :) Mint Sorbet póki co jest moim ulubieńcem ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że zakochałam się w tym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie bomba! Uwielbiam takie brzoskwiniowo-różowe odcienie. Posiadam bardzo podobny odcień z Wibo, tylko z innej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie mam, ale w końcu będzie mój

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest świetny :) Uwielbiam takie delikatne kolorki :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny pudrowy odcień ;)
    Lubię takie odcienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jak najbardziej w moim guscie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja szukam tego Oleśkowego lakieru od nie wiem kiedy i nie mogę znaleźć ;/ Wszystkie inne są, a ten zawsze pierwszy jest wymieciony z półek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek ;)Może jeszcze go dokupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubię takie kolory! śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Za każdym razem oglądam ten lakier, ale zawsze wybieram inny. Dla mnie jest trochę zachowawczy co nie oznacza brzydki. Jest bardzo uniwersalny, a takich lakierów u mnie nie brakuję. Dzisiaj kupiłam jeden, ale nie powiem czyj:))) Zobaczysz na blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się domyślam czyj :) a no zobaczę, zobaczę :))

      Usuń
  33. mam go i lubię bardzo:) to jeden z moich ulubionych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor ładny, ale denerwuje mnie jego konsystencja i pędzelek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dużo dziewczyn o tym kolorze mówi :)
    Z resztą co się dziwić. Piękny. Coraz bardziej
    zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uwielbiam ten lakier, mój egzemplarz spisuje się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjemny kolorek :) u mnie go nie ma, nie ma i nie ma

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny odcień, taki naturalny, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi sie ten kolor ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  40. Oleskowy lakier u mnie na pierwszym miejscu razem z Amethyst ... ubóstwiam oba te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  41. Też go mam. Kolor mi się podoba, ale lakier mnie odrobinę rozczarował. Smuży, długo schnie...

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne masz paznokcie, mega zazdroszcze! :) Ja sie nie skusilam na lakiery z kolekcji blogerskiej, jakos mnie nie przekonuja, a duzo podobnych lakierow juz posiadam w swojej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  43. ale ładne pazurki masz :) fajny ten lakier, śliczny kolor ma :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest świetny *_*

    - Serdecznie zapraszam , mam nadzieję że ci się spodoba ! ♥
    kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny nudziak ;) ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda całkiem ładnie, u mnie czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolor choć dla mnie najważniejsza jest wytrzymałość a ten tak średnio się spisuje z tego co przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  50. kolory może i łade, ale jakość?? beznadzieja!!! trzeba nałożyc dwie warstwym czeka się wieki aż wyschną, a na koniec i tak wszystko Ci się na nim odbije! nie wiem ile trzeba by ręce w górze trzymać...ponad godzine?? bez przesady. nawet tani lakier przy pierwszym użyciu zasycha normalnie.

    Oprócz tego chwila kąpieli w ciepłej wodzie i lakier znowu rozmięka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wysycha w miarę dobrym tempie, toteż nie narzekam..

      Usuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń