czwartek, 23 maja 2013

Turkusowa zieleń


Hej :D
W tym tygodniu nie mam kompletnie czasu na nic! Toteż znów recenzja lakierowa.. ale mam nadzieję, że i te lubicie :D Dzisiaj o pięknym zielonkawym kolorku firmy Golden Rose z serii Rich Color nr 18.

 
Ależ miałam problemy z uchwyceniem kolorku na zdjęciach! Istna masakra normalnie :D wychodził mi taki jakiś przydymiony, ale troszkę pomajsterkowałam i wyszło, jak wyszło.. kolor jest w miarę taki, jak w rzeczywistości. Lakierek ten otrzymujemy w pięknej, prostokątnej buteleczce - nie wiem, jak Wam, ale mi te buteleczki bardzo się podobają! Pędzelek jest grubiutki i króciótki, przyjemnie i bezproblemowo mi się nim malowało. Konsystencje ma średnią w kierunku gęstej, natomiast zadowalające krycie otrzymuje się po 2 warstwach. Wysycha bardzo szybko, a na paznokciach wytrzymuje bez odprysków okolo 3 dni. Troszkę trudno się go zmywa, gdyż się rozmazuje..

Bardzo przypadł mi do gustu ten lakier :) jakość jest ok i jeszcze ten kolor, uwielbiam takie <3 

Pojemność/Cena:
10,5 ml/ około 7 zł

Możecie go dostać na wysepkach Golden Rose oraz w internecie.

Lubicie takie kolorki na paznokciach? :D

41 komentarzy:

  1. ale cudowny kolorek, no boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie,ze przypadl Ci do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i uwielbiam!! Jego kolor jest niesamowity...to trzeba na żywo zobaczyć, bo na zdjęciach nie oddaje jego prawdziwego uroku. Ja też miałam problem z dobrym jego uchwyceniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Na żywo wygląda dużo, dużo lepiej :D

      Usuń
    2. Jest jeszcze bardziej cudny? no to jeszcze lepiej :D

      Usuń
  4. boski kolor ♥
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten lakier :) polubiłam ostatnio takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ale jakoś nie po drodze mi z tymi lakierami i jeszcze żadnego nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny ten kolorek i pazurki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor też mam ten lakier ma super pędzelek
    zapraszam do mnie:http://fashionfrutis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba kolor, który najlepiej kojarzę z tej serii :) Jest piękny i gdybym nie miała podobnego z Inglota, to koniecznie chciałabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś właśnie kupiłam sobie z tej serii ciemny brąz z drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i kolor jest rewelacyjny ale jeszcze nie pokazywałam go u siebie bo jest strasznie niefotogeniczny, wychodzi bardziej niebieski niż jest w rzeczywistości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja musiałam w programie do przerabiania zdjęć pomajsterkować ze światem, żeby stal się mniej niebieski :D

      Usuń
  12. bardzo , bardzo ładny on jest. nie mam jeszcze żadnego z tej serii, a słyszałam, że są idealne do wzorków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, bo u mnie ze wzorkami marnie :D

      Usuń
  13. Ładny kolor, taki niespotykany

    OdpowiedzUsuń
  14. dziwny, aczkolwiek bardzo ciekawy odcień zieleni ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam z tej serii kolor nr 10 typowy nude. Tylko kolor mnie zachwyca i nic więcej, na moich paznokciach trzyma się 1 dzień (nie robię prawie nic w wodzie). Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor i bardzo ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolor ;) szkoda, że mam tak dużo lakierów, bo chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, zapraszam Cię do wzięcia udziału w Akcji na blogu Maliny http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/05/akcja-maliny-kolorowe-lato-na.html

    OdpowiedzUsuń
  19. dawałam też jego recenzję u siebie, dokładnie tego samego :) i też było mi mega ciężko uchwycić jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny turkus, prosty i w sumie jeszcze nad nim się zastanawiam. Mam jeden kolor z tej kolekcji (z nowej odsłony dokładnie) i póki co jestem mile zaskoczony trwałością, kryciem i innymi właściwościami. Mam nadzieję, że inne kolory nie odbiegają od siebie jakością :)

    OdpowiedzUsuń