sobota, 25 maja 2013

Arganowy duet


Hej :D
Dzisiaj mam dla Was aż dwie recenzje :D a dokładniej szamponu oraz odżywki marki Joanna z serii ARGAN OIL. Ciekawe? To zapraszam do dość długiej lektury :))

Na pierwszy ogień idzie szampon:
 
Co obiecuje producent?
 Pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów już w trakcie mycia. Doskonale wygładza włókna włosów, przywracając zmysłowy połysk i dodającim miękkości i witalności. Dzięki niemu Twoje włosy zyskają:
Delikatną czystość
Odżywienie i wzmocnienie
Zmysłowy połysk
Regenerację zniszczonych partii
Ochronę przed puszeniem się
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach szamponu sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Skład:
 Aqua,Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine,Cocamidopropylamide Oxide,Cocamide Dea, Soyamide Dea,PEG-7 Glyceryl Cocoate,Polyquaternium-10,PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Laureth-10,Sodium Laureth-5 Carboxylate,Argania Spinosa Karnel Oil , Sodium Chloride, Citric Acid, Disodium EDTA , Parfum,Hexyl Cinnamal ,DMDM Hydantoin,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,CI 19140, CI 17200

Jak widać skład nie powala.. zawiera on SLS. Olejek arganowy jest na około 13 miejscu :)
  

Moja opinia:
Szampon zamknięty jest w średniej wielkości opakowaniu, o bardzo ładnej szacie graficznej, zamknięcie ma  typowe - w formie zatrzasku. Konsystencja jest rzadka, co widać na zdjęciu dosłownie chciała mi spłynąć z ręki :D. Zapach ma ten szampon przepiękny, aż przyjemniej mi się go używa, jednak dość krótko utrzymuje się on na włosach. Jeżeli chodzi o działanie, to robi co ma robić - dobrze się pieni oraz oczyszcza, przy czym nie plącze włosów. Wczoraj specjalnie nie nałożyłam odżywki i włosy bez problemu się rozczesały. Po jego użyciu są one miękkie, delikatnie nawilżone.

Szampon robi co ma robić, dobrze oczyszcza oraz nie plącze mi włosów, a do tego jest tani. Mi SLS nie przeszkadzają, toteż mi odpowiada, jednak zdaję sobie sprawę, że dużo osób ich unika.

Teraz kolej na odżywkę do spłukiwania:
Co obiecuje producent?:
Regeneruje zniszczone i przesuszone włosy, a także rozdwajające się końcówki. Po jej użyciu włosy stają się jedwabiście miękkie, nabierają niesamowitegoblasku, sąlepiej odżywionei przestają się puszyć. Dzięki niej Twoje włosy zyskają:
Odżywienie i wzmocnienie
Łatwość rozczesywania
Zmysłowy połysk
Regenerację zniszczonych partii
Ochronę przed puszeniem się
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Skład:
 Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Quaternium-91, Cetrimonium Metholsulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamal, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI: 19140, CI: 17200.

Tak samo, jak w przypadku szamponu nasz olejek arganowy znajduje się mniej więcej w połowie, jak na tak tani produkt naprawdę nie jest źle!
 
Moja opinia:
Odżywka ma takie samo opakowanie, jak szampon, jedynie kolor zatyczki ciemniejszy. Konsystencja jest  średnia w kierunku rzadkiej, o żółtawym zabarwieniu. Zapach ma oczywiście identyczny, jak szampon, kiedy jej użyję dłużej się on utrzymuje niż w przypadku szamponu. Dobra, przejdę już do działania :) po jej użyciu włosy się oczywiście bardzo dobrze rozczesują oraz zdecydowanie mniej puszą, przy czym ich ona nie obciąża. Nawilża, ale dość słabo i niestety nie na długo, ja myje włosy co dwa dni i pierwszego jest ok, ale później stają się szorstkie.. Wygładzenie tak samo przeciętne, stanu moich włosów niestety nie poprawiła.

Odżywka mnie nie powaliła..  liczyłam na coś więcej, a tu nic.. przeciętny produkt i tyle :)

Oba produkty mają mniej więcej taką samą pojemność szampon 200 ml, odżywka 200 g oraz taką samą cenę czyli 5-8 zł/ sztuka.
Możecie je dostać w mniejszych drogeriach typu Jaśmin, czy też marketach oraz w sklepie internetowym Joanny: KLIK.
Zapraszam na fanpage Joanny oraz stronę internetową : KLIK, KLIK

Powyżej macie jeszcze zdjęcie moich włosów po użyciu samego szamponu, wybaczcie jakośc, ale tylko telefon miałam po ręką :D 
Wiem, wiem, że powinnam wyrównać włosy, ale tak jakoś nie ciągnie mnie do fryzjera, gdyż zawsze trafiam na takiego, co obcina mi dużo więcej niż sama chcę.

Znacie ten szampon, bądź odżywkę? Co sądzicie? :)

45 komentarzy:

  1. mialam szampon,niestety dla mnie byl fatalny, tani owszem,ale mega malo wydajny i strasznie platal mi klaczki. Odzywke mialam jedynie w saszetce, bylo okej,ale musi mi troche do tej serii przejsc uraz,bo wierze,ze odzywka moze byc spoko;) piekne masz wlosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie jest na odwrót, bo szampon bardziej polubiłam i mi włosów on w ogóle nie plącze:) dziękuję :))

      Usuń
  2. Mam tą odżywkę i najbardziej lubię w niej jej zapach :) a włosy masz śliczne i bardzo długie! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zapach jest boski! :D dzięki :*

      Usuń
  3. Jak skończę mój obecny szampon, to na pewno kupię ten na wypróbowanie, bo odkąd pojawiła się ta seria kosmetyków, to mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy :) Ja mam długie, ale twoje są jeszcze dłuższe ;) Też nie mogę się wybrać do fryzjera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D aa noto nie jestem osamotniona :D

      Usuń
  5. ou wpadlam w kompleksy. Mamooo jakie Ty masz wloski cudne! Ile lat zapuszczalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D dziękuję :D oj dużo! Szczerze mówiąc to nawet dokładnie nie pamiętam :) jednak tak już od około 3 lat jedynie końcówki raz na jakiś czas podcinam :)

      Usuń
  6. Jakoś mnie nie ciągnie do tych produktów, mam maskę i szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, ale Ty masz włosy :D ja mam też długie tak do pasa i też jakoś do fryzjera mi zdecydowanie nie po drodze ;p A ani szamponu ani odżywki nie miałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie mogę znaleźć tych produktów, a odżywkę bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się rozejrzeć za tymi produktami :) masz piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlosow mozesz uzywac zamiast szala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D tyle, że wtedy nie wyglądałabym za fajnie :D

      Usuń
  11. szkoda, że odżywka słaba
    ale masz długie włosy wow
    to niech ktoś w domu Ci podetnie te 2-3cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, im też się boje ich powierzyć :d najlepiej by było, żebym sama sobie podcięła, tylko znając życie będzie krzywo ;/

      Usuń
  12. jakie długie :O ja mam trochę krótsze :(

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne włosy. zazdroszczę
    ja mam za łopatki ale są suche, rozjaśniane

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz piękne włosy ;D marze o takiej długości ;D też planuje kupić ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ masz przepiękne długie włosy :) Szamponu i odzywki jeszcze nie miałam, ale bardzo sobie cenie kosmetyki Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz tu świetne porady :)
    cały blog jest genialny!
    z chęcią obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  17. mam maskę i dwufazową odżywkę z tej serii - nie powaliły mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam odżywkę dwufazową, ale dopiero kilka razy użyłam :D

      Usuń
  18. Piekne masz wlosy. A tych kosmetykow nie uzywalam i raczej nie bede.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne, długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jajku jakie masz cudowne włosy ;< Mi jeszcze z 2 lata zejdzie do takich. Ja tych produktów nie miałam. Ogólnie lubię joanne, ale słyszałam, że akurat te jakością nie powalają :P Piszesz bardzo fajne recenzje, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D a no dokładnie szalu nie ma :p

      Usuń
  21. Nie używałam :)
    Masz piękne, długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ masz długie włosy!:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, ale masz długie włosy ;o
    Zapraszam do siebie: ewarybarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. omg, ale Ty masz długie włosy. ja mam nie aż takie długie i chyba już nie będę mieć, kurcze. hmn.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz prześliczne włosy! Po wielu średnio pozytywnych opiniach raczej się nie skuszę na wypróbowanie tych produktów do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie piękne włoski <3 cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Joanna mnie zawodzi jeśli chodzi o odżywki;/

    OdpowiedzUsuń