poniedziałek, 6 maja 2013

Zakupów moc!

Cześć kochani!:)
Dzisiaj zakupowy post :D co prawda nie poszalałam i nie jest tego zbyt dużo, ale pochwalić i tak się można... :D Większość tego co chciałam kupić, to kupiłam, jednak niestety nie dorwałam lakieru termicznego. No nic - w następnym tygodniu będzie mój!:D
Tak prezentuje się całość :

 
- Kallos Latte, maska mleczna do wlosów 
od dawna mnie kusiła i wreszcie ją mam, ciekawe, jak się spisze :D

 
- Isana, zmywacz do paznokci
mój najukochańszy <3
- AnnCo., czyli najzwyklejszy pilniczek do paznokci

- Anna, nafta kosmetyczna
-Olejek pichtowy
Ciekawe jak ten duet podziała na moje niedoskonałość..

 
- BB Bell, 7w1
Od dawna już planowałam jego zakup.. i wreszcie jest mój, mimo, że co do tych wszystkich pseudo BB kremów nie jestem przekonana, to ten mnie zaciekawił, bo ma bardzo dobre opinie, a do tego są jasne kolory do wyboru.  :))

 
I na koniec najlepsze, czyli lakiery!!:D
Teraz w Hebe jest fajna promocja i można kupić dwa lakiery z Maybelline za 10 zl, więc jak moglam nie kupić tych cudności ? Padlo na taki rozbielony róż z nutką brzoskwini ( w sklepie byl bardziej brzoskwiniowy!) nr 93  oraz cudną czerwień nr 150.
Do tego oczywiście musiałam kupić nowość Lovely, czyli lakier z serii Gloss Like Gel, ach kolor cudny, co nie? jest to nr 398 :D

Który lakier chcecie pierwszy zobaczyć? Jesteście czegoś ciekawe ?:D

69 komentarzy:

  1. ooo fajne zakupy :) też jestem ciekawa tego kremu BB :) także czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się czerwień od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy od prawej mnie interesuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ten BB i o dziwo byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam recenzje u Ciebie :) mam nadzieję, że ze mną też tak będzie :D

      Usuń
  5. Na mnie tonik pichtowy nie podziałał :/ Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak ja bylam w ross to akurat zmywacz byl wymieciony z polki :( ciekawa jestem tego lakieru z z maybelline :p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja musze sobie dokupic tych lakierow z lovely bo swietnie sie blyszcza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten BB jest genialny! Już go kończę i wiem, że zostanie ze mną na dłużej! Idealny zamiast ciężkich i wiecznie za ciemnych dla mnie podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo jestem ciekawa jak na Twoje włosy nafta zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie na twarz miało być :D Ale na włosy też można spróbować :))

      Usuń
  10. naftę Ankę używam do włosów, świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tego bb z bell ;> a jak ja się cieszę, że hebe będę wreszcie miała blisko siebie! no prawie blisko siebie, godzina drogi ponad, ale nie zniechęcam się ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie cierpię tego zmywacza :P zwłaszcza różowego, ale nawet zielonego już nie kupię.
    Colorama ma fajne sezonowe kolorki, ciekawe jak z trwałością?!
    Lovely jest super..mam inny kolorek i nosiłam 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam ten zmywacz uwielbiam :D nie wiem, jak, ale zapewne niedługo napiszę :) wow, to naprawdę długo!

      Usuń
  13. gratuluję udanych zakupów, też bym chętnie poszalała, ale kasy brak

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję nafty kosmetycznej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo ten BB mnie bardzo zaciekawił ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy fajne ;) ja na razie się ograniczam lakierowo, ale jutro musze kupić nowego piaska od golden rose! ;]
    ten jasny różowy bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa maski i kremu BB bo ma bardzo zroznicowane opinie :) colorama lakiery też lubię, są troche wodniste i mają cienki pędzelek,ale jakie mają kolory boskie :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę,że z nafty kosmetycznej będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tą maskę muszę wreszcie kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię ten zmywacz ;D
    Śliczne lakiery *_*

    OdpowiedzUsuń
  21. Z maseczki będziesz zadowolona - mam nadzieję :D bo ja ją kocham ;)
    a tego BB jestem ciekawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. mam nadzieję, że będziesz zadowolona z BB kremu Bell,

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam taką ochotę na te lakiery z Maybelline, ale za kazdym razem półka była już prawie pusta. Chyba juz nie zdążę ich kupic na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie półeczka praktycznie pełna była :P

      Usuń
  24. Muszę wypróbować ten zmywacz, na razie mam różowy i spisuje się dobrze. Maskę chciałam kupić, ale Latte nie było i wzięłam Silk i Argan.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja sie zastanawiam nad kupnem jakiegoś kremu bb, ale obawiam sie, ze krycie będzie bardzo słabe. Daj znac jak z tym z bell :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takiego właśnie różu ostatnio szukałam! Bardzo lubię zmywacz z Isany

    OdpowiedzUsuń
  27. ja właśnie też zastanawiam się nad tym kremem bb :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne zakupy!
    szczególnie lakiery mi się podobają - piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zakupy, mam tą maskę do włosów i bardzo ją lubię. super lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ho ho ho :) poszalało się troszkę;)
    Pamiętam czasy nafty kosmetycznej hehe :)
    Ciekawa jestem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Colorame 93 :D a z tej serii Bell mam korektor i bardzo go lubię :) także ciekawe czy krem też fajny :)
    Ja coś nie mam do tych BB przekonania ;p raz byłam na makijażu w Douglasie i pani mnie posmarowała kremem BB z Bobybrown i jak ja się wtedy świeciłam to pała mała ;p nigdy się tak nie świece nawet bez niczego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę nad korektorem też pomyśleć :D oj, jak ja bym miała taką sytuację, to też bym się troszkę zraziła :P

      Usuń
  32. Nie używałam nafty, czekam na opinię :) A na niedoskonałości niedawno zaczęłam stosować olejek z drzewa herbacianego i rzeczywiście pomaga :)
    Co do lakierów chętnie zobaczę ten z Lovely :). Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to muszę o tym oleju z drzewa herbacianego poczytać :)

      Usuń
  33. Ja jestem ciekawa tej maski Latte :) Słyszałam o niej i sama się czaję na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię lakiery colorama, maskę latte i zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Firma Bell ma bardzo fajne kosmetyki, sama czaję się na ich korektor pod oczy, ten BB ;) Ja chcę jako pierwszy zobaczyć ten kolor pierwszy od lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkich lakierów jestem ciekawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. mam dużą Latte. na początku zapach mi się nie podobał, a potem coraz bardziej zaczął... teraz bardzo go lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię kosmetyki Bell! ;) odcienie lakierów w moim typie ;>

    OdpowiedzUsuń
  39. ten BB krem wszyscy chwalą , ładne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne kolorki lakierów. Chyba im się bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Krem BB swoją drogą, ale najpierw chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej o tych lakierach z lovely - zaczynam być coś ostatnio lakieroholiczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też kocham ten zmywacz z Isany:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. lakiery <3
    ____________

    www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo lubię oglądać posty zakupowe ;), miałam kiedyś tego callosa ale zapach był dla mnie zaintensywny

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że będziesz próbować tonik pichtowy?mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi bo u mnie niestety nie(można przeczytać w moim ostatnim wpisie jego recenzję:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne kolory lakierów wybrałaś, choć osobiście wolę Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. Że tak zapytam.. do czego ta nafta ? ;> Pewnie ktoś pytał ale jestem leniem i nie chce mi się wszystkich czytać :D

    OdpowiedzUsuń