czwartek, 2 maja 2013

Egzotyczne połączenie

Hej :))
Jak tam mija Wam majówka? Pogoda nie dopisuje.. przynajmniej u mnie. 
Dzisiaj o balsamie po goleniu firmy Venus z olejem kokosowym i masłem pomarańczowy. Jakiś czas temu załapałam się do jego testów i już dzisiaj mam dla Was recenzję.. kokos i pomarańcz zaciekawia, prawda?:D Tak dla przypomnienia - jestem posiadaczką skóry normalnej.

 

Co obiecuje producent?
 Łagodzący balsam po goleniu i depilacji Venus  przeznaczony jest do pielęgnacji skóry wrażliwej, a w szczególności miejsc narażonych na podrażnienia. Masło pomarańczowe odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka, olej kokosowy wygładza i głęboko nawilża, likwidując nieprzyjemne uczucie suchości i szorstkości.
Preparat został wzbogacony w witaminę E, która złagodzi stany zapalne i zregeneruje naskórek. D-panthenol dodatkowo zmiękczy i uelastyczni ciało. Dzięki lekkiej i delikatnej konsystencji, balsam łatwo się rozprowadza, szybko wchłania, a także przywraca skórze jej naturalną miękkość.

Skład:

 
Moja opinia:
Balsam zamknięty jest w średniej wielkości opakowaniu, które ma zamknięcie w formie zatrzasku. Fajne jest to, iż jest ono przezroczyste, dzięki czemu zużycie balsamu nas nie zaskoczy. Zapach jest cudowny.. bardzo intensywny, słodki, rzeczywiście czuć w nim nutkę pomarańczy, ale za to kokosa mój nosek już nie wyczuwa. Wielbię go! - w sensie, że zapach. Niestety nie wiem ile się utrzymuje na skórze, gdyż jak nakładam wieczorem, to rano już nic nie czuć. Konsystencja jest typowo balsamowa, przynajmniej na początku, bo potem przy kontakcie ze skórą robi się bardzo rzadka. Bez problemów się rozprowadza. Szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym tłustego filmu.. czyli super. Nawilża i to całkiem przyzwoicie oraz rzeczywiście łagodzi podrażnioną skórę. Jest ona po jego użyciu bardzo mięciutka i przyjemna w dotyku. Dość szybko się go zużywa, mi została już końcówka.

Przyjemniaczek o cudnym zapachu i całkiem dobrym działaniu. :)

Pojemność/Cena:
200 ml/ około 7 zł
Możecie go dostać w marketach oraz drogeriach.
Zapraszam także na Fb firmy: KLIK

Używacie balsamów po goleniu? Mialyście może styczność z tym?:D

22 komentarze:

  1. same pozytywne opinie o nim słyszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę bardzo fajny, więc nie może być inaczej :)

      Usuń
  2. mojej siostrze się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam inną wersję, nie jest źle

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosuję kosmetyków po depilacji. Jakoś są mi zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widzialam go w Rossmanie;-/ Nie wiesz moze czy tam go znajde? Po depilacji mija skora czasem jest podrazniona takze na pewno mi sie przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to ja go nie widzialam niestety :( ale może przeoczyłam, więc jak będziesz w Ross, to warto się upewnić :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie wyczuwasz w nim kokosa:( Uwielbiam domieszkę Raffaello w kosmetykach. Ładny zapach zachęca do systematycznego korzystania z balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam o zapachu mango albo czegoś podobnego, też z tej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojej recenzji wynika, że to całkiem fajny balsamik :) Nie miałam go i nie używam balsamów po goleniu, tylko zwykłe masła/balsamy których używam na co dzień.
    Zapraszam do mnie na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj balsamów mam na razie nad stan, ale może kiedyś ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam połączenie zapachu kokosu i pomarańczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze balsamu po goleniu, ale czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor :) Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy balsam po goleniu prezentuje się na paznokciach?:D chyba nie ta notka.

      Usuń
  13. Szczerze mówiąc nie stosowałam balsamu po goleniu..czas spróbować ...szkoda że nie czuć kokoska..też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. w jaki sposób zaczęłaś pracowac jako testerka kosmetyków? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była akcja na Fan Page firmy Venus i po prostu zgłosiłam się do testów i mój blog akurat został wybrany :) czasem też firmy same się zgłaszają, czy bym nie chciała czegoś przetestować lub jeżeli coś mnie zainteresuje sama piszę. :)

      Usuń