piątek, 10 maja 2013

Niszcz Pryszcz na dzień

Hej kochani :)
Pamiętacie, jak Wam pisałam o kremiku Niszcz Pryszcz na noc firmy DLA? rec: Klik, wtedy też postanowiłam zakupić sobie i wersję na dzień i właśnie o niej dzisiaj poczytacie :D


Co obiecuje producent?
 Krem działa wielokierunkowo:
    wysusza wypryski
    odblokowuje pory
    matuje skórę na wiele godzin
    intensywnie nawilża i łagodzi
    chroni przed promieniowaniem UV
Skutecznie eliminuje zaskórniki, zapobiega powstawaniu nowych, pomaga zwalczać ślady po trądziku, pozostawiając skórę świeżą i matow a to wszystko dzięki temu, że zawiera synergicznie połączenie następujących składników:
Świeży odwar z wierzby– naturalne źródło salicylanów, które regulują proces złuszczania naskórka i ułatwiają dynamiczne wnikanie substancji aktywnych, odpowiedzialnych za utrzymanie odpowiedniego stopnia nawilżenia.
Świeży napar z krwawnika- naturalne źródło azulenu, choliny, soli mineralnych głównie cynku – ma działanie przeciwzapalne, gojące oraz wybielające.
Glinka kaolinowa– działa jak bibułka wyciągając z porów nadmiar sebum i zanieczyszczeń.
Olej jojoba - lekki, nie pozostawia tłustego filmu na skórze, nie zatyka porów. Wzmacnia struktury cementu międzykomórkowego, co w efekcie zapobiega wysuszaniu skóry
Olej z ogórecznika– naturalne źródło kwasu gamma-linolenowego, którego brak powoduje zaburzenie procesu rogowacenia naskórka. Nie zatyka porów.
D-pantenol, alantoina- zmniejszają stan zapalny, przyspieszają gojenie podrażnionych części skóry.
Krem zawiera filtry UVA/UVB zapewniając ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Sposób użycia. Krem polecamy stosować codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Niewielką ilość kremu należy rozprowadzić po skórze a następnie delikatnie wklepać.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą tłustą, mieszaną i trądzikową pod kierunkiem lekarza dermatologa.                                                                                                                źródło klik

Moja opinia:
Kremik dostajemy w opakowaniu z pompką, która się nie zacina, jest ono bardzo higieniczne i wygodne. Ma on gęstawą konsystencję o beżowym kolorze. Zapach jest przyjemny, ziołowy, podoba mi się. Szybko się on wchłania nie pozostawiając tłustego filmu po sobie, do tego delikatnie matuje skórę. Działanie tego kremu jest naprawdę fajne! Nie wysusza skóry lecz ją nawilża, a do tego rzeczywiście pomaga w walce z niedoskonałościami.Co prawda, jak w wersji na noc nie usuwa ich on calkowicie, ale na pewno jest ich dużo, dużo mniej! Rezultaty przy tym kremiku nie są widoczne, tak, jakby się chciało od razu lecz po pewnym czasie. Na początku zwykle występuje pogorszenie stanu cery.. jednak to jest dobry znak, bo się ona oczyszcza, z czasem wygląda coraz lepiej. Kremik ten jest też dobry pod makijaż, podklad się na nim nie roluje, a do tego zawiera on filtry UVA/UVB.

Ja z tego kremu jestem bardzo zadowolona i zapewne kupię jeszcze niejedno opakowanie, mi jego działanie w pełni odpowiada, gdyż do tej pory nie znalazłam specyfiku, dzięki któremu na zawsze pozbędę się niedokonaności. Do tego skład jest bardzo przyjemny, więc czego chcieć więcej?:)

Pojemność/Cena: 

30 g/ około 18 zł

Lista sklepów, w których jest dostępny: Klik
 
Znacie? Sprawdził się u Was, a może nie? :D

36 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdza;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię gdy krem ma pompkę. Aplikacja jest wtedy szybka i higieniczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. wersję na noc używam od roku, uwielbiam go
    kilka tubek już zużyłam ;)
    na dzień nie kupowałam, bo pod makijaż nie używam kremów, a jak jestem w domu to używam mocno nawilżających

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy :) a nazwa śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. raz czytam że fajny raz że nie i juz sama nic nie wiem, :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tej marki krem regenerujący na noc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te produkty bardzo mnie intrygują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o takie coś by mi się przydało :) fajna sprawa ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic takiego, ale fajna nazwa "niszcz pryszcz" haha.. :):) Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak nazwa niezła :P Ach dobrze, że mi ją całą napisałaś, bo coś mi z tytułem nie grało( zjadłam sz), ale już poprawiłam :D

      Usuń
  10. Cena jest bardzo przyjemna z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i wydajność też całkiem ok :D takie opakowanie starcza mi średnio na 1,5 miesiąca :)

      Usuń
  11. Właśnie czekam na paczkę z tym kremem ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam tak wielkiego problemu z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremu,ale polecę koleżance która ma problem z pryszczami-ja na szczęście już nie mam tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u niej też się spisze :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz o nim słyszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Składniki rzeczywiście robią wrażenie, a plus do tego skuteczne działanie i filtry, cena bardzo fajna jak na taką jakość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie próbowałam tego kremu. Ja również nie znalazłam preparatu, który wyeliminowałby problem niedoskonałości. Zawsze pojawi się jakaś niespodzianka, aczkolwiek niektóre kosmetyki przyśpieszają ich wysychanie oraz redukują liczbę wulkanów.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie, że krem nadal ma dobre opinie, czekałam na inne recenzje niż te ze współprac, aby potwierdziły, że krem jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli to, co stosuję zawiedzie albo zmora mojej cery powroci, to chyba po to sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy kosmetyk, jak stan mojej cery się pogorszy to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie.Wygląda dosyć ciekawie ale na razie chyba sobie go daruje.Inwestuję właśnie w półprodukty kosmetyczne i zobaczę jak one się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz na blogu, jak się spiszą :))

      Usuń
  21. ciekawy produkt, nie słyszałam o nim do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie słyszałam o takim kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gdy skonczą mi się moje kremy, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wersję na noc, ale ten na dzień też mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy krem:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tą wersję na noc i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na przesyłkę od tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również bardzo lubię ten krem w wersji na dzień :) Taki efekt zmatowienia odpowiada mi najbardziej, nawet bazy nie trzeba używać pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tym produkcie, może się na niego skuszę. ;d
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń