wtorek, 28 maja 2013

Kolorowe lato na paznokciach - ni to róż, ni to czerwień

Hej! :D 
Dzisiaj wtorek, a to oznacza.. że lakierową akcję Kolorowe lato na paznokciach czas zacząć :D Pierwszym lakierem, który macie możliwość zobaczyć, jest lakier marki Virtual, niestety nie wiem, jaki to numer.




 
(w słońcu)

Kolor piękny, ale niebywale trudny do uchwycenia i w zależności od światła zmieniający swe oblicze.. jak dla mnie  to taka mieszanka różu, czerwieni, a może nawet troszkę pomarańczy. Jestem nim oczarowana.
Kryje po  2 warstwach i szybko wysycha, przy czym nie smuży - wygodnie się go aplikuje. O trwalości się na razie nie wypowiem :))

Swego czasu lakiery marki Virtual były dostępne w Biedronkach.. teraz możecie je znaleźć raczej w mniejszych drogeriach.

(w cieniu)

Podoba się Wam? Jak sądzicie może być ulubieńcem lata? :D

42 komentarze:

  1. pewnie, że może być, bo jest świetny! lubię takie odcienie, very much!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten lakier:) Dla mnie to odcień Koralu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, bo ja wiem :-) jak dla mnie jest troszke za czerwony, jak na koral :-)

      Usuń
  3. Ładny kolor, w baardzo modnym kolorze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny, lubie takie bliżej nieokreślone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny.Mnie przypomina najbardziej koral:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor :D lubię takie :) i bardzo lubię obecny kształt Twoich paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nie lubię czerwieni, tak ta jest b. ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny lakier. :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda, z Virtuala mam różowy lakier i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze się czerwieni na paznokciach obawiałam, ale właśnie takie odcienie spowodowały, że coraz częściej sięgam po czerwone lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze skojarzenia prowadzą do truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie może być ulubieńcem, świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że może być ulubieńcem lata!:-) ładny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna czerwień- uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go;) jak go kupiłam to często gościł na moich paznokciach;* ŚWIETNIE SIĘ TRZYMA;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo żywy ;) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor. Tych lakierów nie ma już w Biedronce?

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam lakierów z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń