sobota, 27 lipca 2013

Z folią na paznokciach..

Witajcie! ;)
Co tam u Was ciekawego? Dzisiaj ma dla Was pewną odskocznię od lakierów, ponieważ będzie o foli transferowej do paznokci! :D Długo zbierałam się do jej recenzji, ponieważ, a to nie miałam czasu, a to moje paznokcie nie wyglądały najlepiej.. i tak dalej ;)

Folia transferowa + klej

Powyżej macie krok po kroku pokazaną jej aplikację, czyli najpierw nakładamy na paznokcie odżywkę, czekamy aż wyschnie, następnie klej, który musi stać się bezbarwny, abyśmy mogli brać się za nakładanie folii. Ja po prostu dociskam na nią płatkiem kosmetycznym, wydaje mi się, że wtedy najlepiej przykleja się do paznokcia:)
Poniżej macie efekt jaki otrzymałam opisaną wyżej metodą ;) prawda, że fajnie to wygląda?


  Postanowiłam pobawić się jeszcze troszkę i uzyskałam oto taki efekt:
Jest kolorowo i ciekawie :D a wszystko za sprawą kleju, który nałożyłam gdzie popadnie, poczekałam aż stanie się bezbarwny i zaczęłam przyklejać na różne odcinki paznokcia folię. Ależ mi się to podoba! :D

Jednak jest troszkę, ale.. po pierwsze na folię trzeba nałożyć top coat lub coś w tym stylu, gdyż inaczej nie nacieszymy się długo ładnym efektem - folia bardzo szybko się zdziera. Po drugie lubi się marszczyć pod wpływem wyżej wspomnianego utrwalacza.. Po trzecie nie zawsze wszystko super, ładnie się przykleja, więc żeby uzyskać przyzwoity efekt trzeba się trochę pomęczyć - ale chyba warto? :D

Niżej macie jeszcze jej połączenie z ciemnym lakierem ( OPI - Nein! Nein! Nein! Ok Fine! z niemieckiej kolekcji, plus folia transferowa).
 
Folię możecie zakupić tutaj:  kkcenterhk. Razem z klejem kosztuje 12 $, natomiast bez 7,69 $, czyli jak widać do najtańszych to cudo nie należy.

Co sądzicie? Hit, a może Kit ? :) jestem bardzo ciekawa, czy podoba się Wam taki rodzaj zdobienia paznokci :D

58 komentarzy:

  1. zamówiłam folie w tym tygodniu, mam nadzieję, że wyjdzie mi tak ładnie jak Tobie! Strasznie podoba mi się ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. omg. Ale cudo. Chceee bo swietnie wyglada ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda wspaniale :) Hologramy jak najbardziej na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie hit :P wygląda świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa z tą folią :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt jest fantastyczny, jeszcze nie testowałam foli na swoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podobają się proste, jednokolorowe paznokcie, więc na pewno nie skuszę się na te folie.

    OdpowiedzUsuń
  8. hm... bardzo oryginalny pomysł na ozdobienie paznokci,jednak myślę że szałem długo nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladaja!
    Pozdrawiam
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wyglda, ja też sobie zamówiłam t folię i już się nie mogę doczekać \;\0

    OdpowiedzUsuń
  11. jej! Świetnie z tą folią!

    OdpowiedzUsuń
  12. już gdzieś u kogoś widziałam, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł! :) ale taka folia to chyba bardziej na imprezy niż na co dzień ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie na pierwszym zdjęciu są świetne, a jeszcze bardziej mi się spodobały z kolorem OPI ;) LOVE!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ta folia się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się pomysł, ale mi się nie chce w tym grzebać

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie to wygląda, ale w tej chwili nie mam czasu się w to bawić

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny efekt :D jestem jak najbardziej za! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo ciekawie i jak kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja!!! podoba mi się :)
    rowniez obserwuje :) a moze tez na FB?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie HIT! rewelacyjnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt :D Coś innego niż zwykle ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale to cudnie wygląda! Szkoda tylko, że takie drogie i sprowadzane z zagranicy, bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana na allegro też powinny być te folie ;)

      Usuń
  24. Świetne na wakacje lub impreze! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie to wygląda. Świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł! najbardziej podoba mi się to połączenie z ciemnym kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Folia wygląda świetnie, ale szkoda, że się szybko zdziera.
    Na jakąś okazję jednak można się zaopatrzyć w taki bajer :D

    PS. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne na moim blogu http://zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com/2013/07/konkurs-pierwsze-rozdanie-kosmetyczne-i.html

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie to wygląda, ale w moim przypadku jest nietrwałe ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt fenomenalny, szkoda tylko, że tak krótkotrwały.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny daje efekt ta folia !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo, świetna :>
    to coś zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ponoć w USA są topy specjalne do folii, które jej nie marszczą, ale jeszcze na nie nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa ta folia. Widzę, że ostatnio jest na nią boom w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy,przykuwający wzrok efekt ;] Najbardziej podoba mi się gdy jest na jednym paznokciu ;]

    OdpowiedzUsuń