środa, 12 lutego 2014

Czerń z niespodzianką

Hejj! :)
Od kiedy piaskowe lakiery marki Wibo weszły do sklepów, miałam ochotę na kilka kolorów, jednak bardzo trudno było mi trafić na te, które mnie zauroczyły.. aż w końcu udało mi się dorwać te cudeńka.. wśród nich był lakier nr 1 - piękna czerń z niebieskimi i zielonymi drobinkami, która cudownie wygląda w słońcu.


Lakier zamknięty jest w typowej dla Wibo buteleczce, ma średniej grubości pędzelek, którym bez problemu rozprowadza się emalię. Kolor jest czarny, jednak ma w sobie niespodziankę, którą są urocze niebieskie i zielone drobinki. Wykończenie jest chropowate, piaskowe, ma swój urok. 
Cudeńko to całkiem przyzwoicie się utrzymuje na paznokciach, bo nawet i 4 dni bez żadnych odprysków, do tego schnie błyskawicznie.

Uwielbiam :) ta czerń, te drobinki.. no cudo! :D

Możecie go dostać w Rossmannie za około 8 zł.



Co sądzicie o piaskowych lakierach? Podoba się Wam ten? :D

39 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię ;) Jeden z moich ulubionych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez ladniutki ;d ja czern posiadam opatrzona numerem 4 o ile sie nie myle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii jakiś kolorek :D Fajne są

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam piaski ;) przydałby mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez go bardzo lubię, chociaż ja go odbieram bardziej jako granat niż czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny! udała im się ta seria :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest taki piękny <3 Ja mam niestety tylko jeden piaseczek z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię piaskowe lakiery:) Mam podobny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie się prezentuje na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ale ja póki co odżywkami się tylko ostatnio miziam tak mi się po piasku pazurki zwichrowały :/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny lakier, ja ostatnio kupiłam właśnie piaskowy lakier z firmy lovely :) też jestem zadowolona, ale na pewno kupię ten lakier z wibo.
    masz cudowne paznokcie, zazdroszczę!

    zapraszam galaxydoll.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą serie lakierów! Wszystkie są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow nie widzialam tego odcienia o.O jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak rzadko maluję paznokcie,tak lakiery piaskowe wprost UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek uwielbiam takie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne! :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Z piaskowych lakierow mam tylko GR i cos czuje ze szybko to sie zmieni ;) Uwielbiam niebieskie drobinki, a tak malo ich na swiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten w sklepie podobał mi się najbardziej ;) żałuję tylko, że jest taki ciemny :( dlatego nie kupiłam, wolałabym zielony.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Wibo piaseczki, ale tego nie mam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciemne lakiery to u mnie 90% lakierowego kącika, poszukam go, bo świetnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam własnie na paznokciach bordowy z tej serii, ale patrzac na Twoje pazurki, troche załuje, ze nie zafundowałam sobie i tego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam własnie ciemnego lakieru i chyba się na ten skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny efekt na twoich paznokciach! ale ja osobiście nigdy nie miałam.. :P ale czatuję już na takie lakiery :)
    mójBLOG:)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny teraz w Rossmannie są za 3,85 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy kolor, super prezentuje się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  27. Daalụ maka ndị niile na ozi ị nyere( obat miom ) , ọ bụ nnọọ aka na bara uru karịsịa nke m na Indonesia. ( obat miom ) Aga m na-agbalị ya. ( obat miom ) ihe ịga nke ọma mgbe niile maka gị blog.

    OdpowiedzUsuń
  28. I'm sorry to cause inconvenience to you, but we were greatly assisted by the information / news that you serve, Go ahead and good luck

    obat telinga bernanah
    obat penghilang bekas luka di apotik
    salep penghilang bekas luka bakar

    OdpowiedzUsuń