poniedziałek, 3 lutego 2014

Fioletowy ideał!

Hej :D
Moje paznokcie coś ostatnio nie są w za dobrym stanie, jednak nie mogę się powstrzymać przed pokazaniem fioletowego cudeńka marki Bell. Jest to nr 011 ♥ 



Lakier zamknięty jest w przyjemnej dla oka buteleczce. Ma wygodny, cienki pędzelek, toteż nie ma żadnych problemów z aplikacją.
 Kolor lakieru jest, jak już wyżej wspomniałam CUDOWNY, zdjęcia niestety nie oddają do końca jego uroku! :P Już Wam pisałam, że uwielbiam fiolet? :D 


Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw, lakier wysycha w miarę szybko :) Trwałość jest zadowalająca, bo w przyzwoitym stanie trzyma się 3-4 dni.

Jestem zadowolona z tego lakieru, pięknie wygląda na paznokciach :)
Możecie go dostać np. w drogeriach Natura, Hebe za około 11 zł.

Co sądzicie o tym kolorze? Lubicie fiolet na paznokciach? 

32 komentarze:

  1. Na pierwszym zdjęciu wpada trochę w granat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo aparat mi przekłamał :( drugie zdjęcie lepiej oddaje kolor :)

      Usuń
    2. mi też przekłamuje fiolety często. cudny!

      Usuń
    3. potwierdzam u mnie też się to zdarza, ale kolor fajny

      Usuń
  2. Nie widziałam nigdzie tego Bell'a. Nietypowy odcień, ale jaki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny fiolet :) i baaardzo lubię te lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają paznokcie nim pomalowane, idealnie :)) kiedy ja maluje paznokcie zawsze jest jakieś niedociągnięcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor! Uwielbiam te lakiery :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez masz cudowny ksztalt . Zakochalam sie w Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor, nigdy nie miałam lakierów z Bell

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny kolorek ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny! Bell stworzył prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze jakoś fioletu nie widzę ale może jest tak jak piszesz aparat Ci ześwirował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na pierwsze zdjęciem myślałam, że to granat, ale na drugim już widzę, że to śliczny fiolecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki śliczny lakier :) ale faktycznie, jakbyś nie napisała, że to fiolet to bym myślała, że to granat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki raczej nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie śliczny, bardzo lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest,to mój kolor choć u Ciebie prezentuje się na prawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor, ja uwielbiam fiolety, choć tu wygląda jak granat ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda trochę na blurple - fiolet i granat w jednym :D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ndinokutendai nokuti mashoko ose iwe zvakapa ( obat miom ) , zvinobatsira chaizvo uye anobatsira kunyanya zvangu Indonesia. ( obat miom ) Ndichaenda itongwe. ( obat miom ) Kubudirira nguva dzose nokuda Blog renyu.

    OdpowiedzUsuń
  19. the information is very interesting and useful for all people
    cara mengobati varikokel dengan cepat

    OdpowiedzUsuń