niedziela, 30 czerwca 2013

lovesome, czyli czerwień z nutką złota

Witajcie :D
Najbardziej z moich łupów byłyście ciekawe piaskowego lakieru do paznokci marki p2, Sand Style nr 020 lovesome, więc już dziś Wam go pokazuję :) co prawda paznokcie mam bardzo krótkie.. no, ale nic, patrzcie tylko na ten cudny lakier <3
 

Jest on zamknięty w średniej wielkości, przyjemnej dla oka buteleczce :) Ma super konsystencję, a pędzelek jest cienki, dzięki czemu jego aplikacja to sama przyjemność.

 
Kryje dobrze już przy jednej warstwie, jednak ja dałam dwie, aby kolorek był intensywniejszy. Wysycha bardzo szybko :)
Kolor to czerwień, w której zatopiona jest masa złotych drobinek, wygląda przepięknie! :) Na moich paznokciach lakier wytrzymał w dobrym stanie przez trzy dni. Wadą co prawda może być zmywanie, jednak warto się pomęczyć dla efektu, jaki daje to cudo :)

Świetny jest ten lakier i teraz żaluję, że wzięłam tylko jeden kolor! :D

Pojemność/Cena:
11 ml/ około 2 euro, ja w jednym ze sklepów internetowych zapłaciłam 11,50 zł
Możecie go dostać w DM, których w Polsce niestety nie ma lub po prostu w internecie.

Podoba się Wam? Lubicie takie wykończenie?:)

33 komentarze:

  1. śliczny efekt, kolor bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wykończenie!:D Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuje :) ja mam od kilku dni piasek z Lovely na paznokciach i nadal świetnie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :D te z lovely takie jakieś bardziej brokatowe są, no ale i tak wciąż mnie kuszą, jednak chyba poczekam na promocję :D

      Usuń
    2. zgadzam sie z Toba, Berni - w lovely przewaza brokat :( ten piaseczek jest bardzo ladny ;p

      Usuń
  5. Piękny, muszę sobie w końcu jakiś piasek kupić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej wpada mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek a wykończenie tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, a do tego piaskowa struktura - super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny :) Muszę też poszukać jakiś piaskowych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochalam się w piaskach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny, chcę go, nie miałam jeszcze piasków

    OdpowiedzUsuń
  12. Na paznokciach wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahh piaseczki piaseczki :) uwielbiam ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy kolorek :)
    charlie, http://charlie-fotografia.blogspot.com/ mój blog o fotografii

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne:D:D:D:D kolor rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie czerwien, ale nie cierpie zmywać takich lakierów... Coś strasznego dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń