niedziela, 3 marca 2013

Czekolada z pomarańczą


Hej kochani! :)
Ostatnio nie mam na nic czasu, ale mimo wszystko postaram się pisać częściej. Dzisiaj o poprawiającym samopoczucie kremie pod prysznic, o zapachu czekolady z pomarańczą firmy Bingo Spa.. brzmi ciekawie, prawda?

Co obiecuje producent?:
 Wyjątkowo ekskluzywny kosmetyk z serii  zabiegów czekoladowych - krem pod prysznic BingoSpa o głębokim zapachu czekolady i pomarańczy pieści zmysły, otula puszystą pianą i doskonale pielęgnuje, odżywia i wygładza skórę.
Zniewalający, apetyczny zapach czekolady przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją. Aromatyczny prysznic zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt miękkiej, jedwabiście gładkiej  i uwodzicielsko pachnącej skóry. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.

Skład:
 Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Sodium Dodecylbenzenesulfonate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Theobroma Cacao Seed Butter, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Prunus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Lactic Acid, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, CI 20285.


Moja opinia:
Krem zamknięty jest w dużym, plastikowym opakowaniu - aby dotrzeć do niego trzeba odkręcić zakrętkę, do tego często wylewa mi się go za dużo. Wolałabym, żeby miał pompkę albo chociaż był zamykany na zatrzask. Zapach, bo to chyba najbardziej skłoniło mnie do jego wyboru, jest przyjemny, może trochę chemiczny, jednak mimo wszystko mi się podoba.. W butelce jest bardzo intensywny, podczas prysznicu już mniej, o tym żeby było go czuć na skórze można sobie pomarzyć. Konsystencja jest rzadka, słabo się pieni przez, co jest on niewydajny. Dobrze oczyszcza skórę, ale o działaniu wyszczuplającym, czy też antycellulitowym nie ma mowy. Nie wysusza skóry ani, nie nawilża.

Mimo ładnego zapachu, krem nie powalił mnie na kolana - za tą cenę można dostać zdecydowanie coś lepszego.

Pojemność/Cena:
500 ml/ 13,70 zl

Dostępność:


 Słyszałyście lub miałyście może ten krem?
Przypominam o rozdaniu: Kilk.

21 komentarzy:

  1. rzadko używam kremów pod prysznic :P wolę żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko przyjemny kolor ma :D Szkoda tylko, że nie jest wydajny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich połączeń, wole bardzie egzotyczne zapachy. Kremy pod prysznic jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. planowałam kupić ale sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Bingo Spa mam jedynie sól do kąpieli. Zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  6. fakt, te opakowania są trochę nieporęczne

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam z BingoSpa czekoladowe mydełko oraz czekoladowy żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwne maja te nazwy :P krem np

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dzisiaj też króluje połączenie czekolady i pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko z chęcią bym wypróbowała, lubię kosmetyki BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę OS - pachnie delicjami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie, nie lubię jak produkty do ciała pachną czymś, co mogłabym zjeść ;) nie wyobrażam sobie wziąć kąpiel w czekoladzie ;P więc nie chciałabym używać produktu o tym samym zapachu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekolada z pomarańczą...mniam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. obecnie testuję kilka ich produktów, bardzo polubiłam się z peelingiem błotnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że to tylko zapach ;/ ;) ale musi być boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie zapach, kiedyś miałam od nich jakieś serum chyba brzoskwiniowo czekoladowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc nie słyszałam o nim. Z Bingo spa mam masło o tym zapachu i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy pachnie tak samo jak brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem pod prysznic - brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń