czwartek, 12 lipca 2012

ESSIE 679 Mesmerize

Witajcie :)
Większość z was chciała żebym pokazała ESSIE a z racji , że przed chwilą pomalowałam sobie nim paznokcie możecie go podziwiać . Jak napisała sauria80 smerfny kolorek :) Kryje ładnie już po pierwszej warstwie jednak ja z przyzwyczajenia dałam dwie . Nie smuży , szybko wysycha i do tego pięknie wygląda . Niestety nie wiem jak z trwałością ale zapewne niedługo edytuję post i co nieco się o niej wypowiem :)






Ja to cudeńko kupiłam na paatal.pl teraz niestety już go nie widzę jednak są inne kolory :)

Prawda , że jest wspaniały ? :)

23 komentarze:

  1. Świetny kolorek. :) Widziałam ostatnio w gazecie lakiery Essie i tak się zastanawiałam gdzie je znaleźć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paatal.pl są w atrakcyjnych cenach od 11 zł ! :D

      Usuń
  2. Śliczny kolor, już dawno nie miałam na paznokciach niebieskiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskie to moje ulubione lakiery, mam ich multum ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor świetny ale nie znoszę Essie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś muszę sobie kupić jakiegoś essiaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe jeszcze kminie, który to z smerfów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor na wakacje :) Bardzo lubie lakiery z Essie :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aww.!chce go.! wszystko co niebieskie uwielbiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor, idealny do moich aktualnych, lakierowo niebieskich zachcianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. może sobie taki sprawię , co prawda cena wyższa ale przekonałam się już że nie warto wydawać na te tanie lakiery

    OdpowiedzUsuń