niedziela, 9 grudnia 2012

Venita - krem do rąk

Cześć :)) Co tam u Was ? Jakiś czas temu dostałam paczuszkę od firmy Venita, ale chyba Wam się nie chwaliłam , dlatego też dzisiaj mam dla Was pierwszą recenzję. Napiszę Wam o regenerującym kremie do rąk z masłem karite. 


Opinia producenta:
Intensywnie regenerujący krem do rąk. Zawiera D-Pantenol, masło Karite bogate w allantoinę, trójglicerydy, witaminę E oraz prowitaminę A. Regeneruje, wygładza i koi skutki działania na skórę : wody, wiatru, mrozu. 


Moja opinia:
Kremik zamknięty jest w fajnym małym opakowaniu - w sam raz do torebki do tego fajne jest to, że można go postawić. Zapach jest całkiem przyjemny, jednak nie powalił mnie jakoś szczególnie na kolana,utrzymuje się dość długo na skórze. Konsystencja jest  średnia nie za rzadka, nie za gęsta, potrzebuje troszkę czasu na wchłonięcie, pozostawia warstewkę ochronną. Działanie jest świetne! Krem bardzo dobrze nawilża, skóra po jego użyciu jest mięciutka i przyjemna w dotyku, czyli za to wielki plus. Wydaje mi się, że i z bardziej wymagającą skórą niż moja by sobie poradził. Z wydajnością średnio, mi się już niestety kończy, jednak nie jest  drogi, więc jak tylko go gdzieś spotkam to kupię. Szkoda jednak, że z dostępnością kosmetyków firmy Venita tak słabo.

Krem bardzo fajny ze względu na nawilżanie, jednak mógłby się szybciej wchłaniać. :)

Pojemność/Cena:
75g/ około 5 zł

Gdzie kupić?:
Sklepy internetowe oraz może jakieś mniejsze drogerie.



Słyszałyście o firmie Venita? A może o tym kremiku ?:))

17 komentarzy:

  1. Fajnie, że dobrze nawilża. Nie słyszałam o tej Firmie, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. ich kremów do rąk nie miałam
    ale lubię ich hennę do brwi i farby do włosów, tanie a dobre

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam krem do stóp z tej firmy i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię jak się wolno wchłania :) ale produkt i tak wygląda na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze słysze:)
    zapraszam do siebie na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie by się nadał, bo ten z Oriflame mi się kończy no i jaka różnica cenowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio pisałam o tym kremie, bardzo się polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż z ciekawości zobaczę jak się u Ciebie sprawdził :))

      Usuń
  9. nie miałam, ciekawie wypada

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się zaopatrzyć w taki krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masło karite?? Pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz usłyszałam, dzięki temu kremikowi. :D

      Usuń
  12. Słyszałam o firmie, ale jeszcze nigdy się z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja potrzebuję takiego który wchłania się w mig! :P

    OdpowiedzUsuń