wtorek, 11 grudnia 2012

Lovely - Must Have

Cześć :) Jakiś czas temu była przecena w Rossmannie na wybrane kosmetyki -40%  nie chwaliłam się Wam co kupiłam - bo nie poszalałam. Dzisiaj pokażę Wam jeden z lakierów, które upolowałam właśnie na przecenie,  czyli Must Have od Lovely z serii Optimistic nr 4. 


Kolor jest naprawdę piękny, jest to zieleń z nutami niebieskości i delikatnymi drobinkami, które w słońcu pięknie wyglądają. Lubię takie kolory, więc jak mogłam nie kupić, tym bardziej, że cena była bardzo korzystna. Lakier kryje po 2 warstwach, przy czym nie smuży ani nic z tych rzeczy. Pędzelek jest ok. całkiem cienki, wygodnie aplikuje się nim lakier. Na paznokciach utrzymuje się około 3 dni, czyli całkiem dobrze. Wysycha w normalnym tempie nie za szybko, nie za wolno.

Ja jestem nim całkowicie zauroczona! :)

Pojemność/Cena:
9 ml / około 5,5 zł

Gdzie kupić?:
W drogeriach Rossmann.



Podoba Wam się kolor ? Macie jakiś lakier z tej serii ?:D

30 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;). Widziałam podobny kolorek z Miyo i już go prawie wzięłam, ale w ostatniej chwili wybrałam jednak inny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja, piękny jest, chyba jutro odwiedzę rossman ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek ! A jakie piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nawet nie wiedziałam,że taki fajny kolorek Ci wyjdzie ;) super

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny odcień, strasznie fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz ładne pazurki, a z lovely nie mam żadnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor ;)
    czym smarujesz skórki paznokci ? bo mi okropnie pękają i to wygląda momentami na prawdę strasznie, napisz do mnie na e-mail ( bm567@interia.pl) lub na moim blogu bo to na prawdę męczące ;(

    Z góry dzięki za pomoc ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie bardzo ładny muszę zobaczyć może znajdę coś podobnego tylko troszkę bardziej wpadającego w zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten odcień i granatowy z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda piękny kolorek, masz piękne i zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam dokładnie ten sam kolor (czaiłam się przy nim przez kilka tygodni), ale się bardzo rozczarowałam, bo lakier zaczął odpryskiwać dosłownie po kilku godzinach, więc się cieszę, że kupiłam go 40% taniej, bo inaczej plułabym sobie w brodę (w sumie i tak sobie pluję :/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawe. U mnie dobrze sie trzyma - mam go nawet na paznokciach juz 3 dzien a tylko koncowki sa starte, wiec wyglada przyzwoicie.

      Usuń
  12. Widać że masz zdrowe i naturalne paznokcie, och ja mogę o takich tylko sobie pomarzyć. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze lakieru z Lovely, ale przyznam, że kolorek mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się ma takie paznokcie, to i można malowac:D Niestety moje są okropne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i współczuję, ale na pewno nie jest tak źle :*

      Usuń